سرانجام به روزی که قولش را داده بودیم رسیدیم و بلاخره پس از مدتها انتظار اولین اطلاعات از داستان The Order:1886 منتشر شد.اولین نمایش این عنوان در E3 2013 بود که یک دموی چند دقیقه ای از روند داستانی بازی به نمایش گذاشته شد و جالب است بدانید تمامی تریلری که مشاهده شد از داخل بازی بوده است و زمان مبارزات شخصی دوربین بازی را به نحوه دلخواه خود کنترل می کرده است.اتفاقی که در این تریلر افتاد بدین شکل بود که سربازانی را در قرن ۱۹ و در شهر لندن انگلیس نشان می داد که با یک گروه از موجودات ماورا الطبیعه در حال مبارزه بودند.

داستان بازی:

داستان نویسان بازی ترکیبی از یک داستان تاریخی،فانتزی،علمی و تخیلی،اسطوره شناسی را خلق کرده اند و تاکید خاصی نیز بر ساخت یک دنیای غنی داشته اند.

هزاران سال پیش انسان ها به صورت ژنتیکی تغییر پیدا کردند و به موجوداتی با نام “half-breeds” تبدیل شدند.

نام “half-breeds” پس از تغییر ژنتیکی این موجودات به آنها داده شد.اما در واقع این نژاد یک نژاد از نژادهای بیشمار کره ی زمین می باشد.

جنگی که half-breeds ها بوجود آوردند جرقه ای را برای تغییر تاریخ ایجاد کرد.

قرن هایی بعد پس از این اتفاقات،مردی با نام “Arthur”گروهی را با نام “Knights” دور هم جمع کرد تا از انسان ها در برابر این مجودات محافظه کند.

هدف این گروه محافظت از انسان ها و مبارزه با half-breeds ها بود.

در عنوان The Order ماده ای با نام “Black Water” کشف شده است که انسان ها میتوانند از آن استفاده کنند تا به آنها عمری طولانی بدهد.همچنین از این ماده برای بهبود یافتن زخم ها نیز استفاده می شود.

“Black Water” پیری را کند می کند و این اجازه را به آنها می دهد که جنگ را تا قرن های طولانی ادامه بدهند.اما این ماده نفرین شده می باشد و به ضرر انسانیت می باشد.

تا قرن ۱۹ half-breeds ها برنده ی جنگ بودند،اما با پیشرفت تکنولوژی و آمدن تکنولوژی هایی به مانند بالن ها،ارتباطات رادیویی و بی سیم و تصویر برداری حرارتی شکل و قالب جنگ به صورت کلی عوض شد.

همچنین اسلحه های جدیدی به مانند “spit out clouds of thermite” و “shafts of lightning”" نیز در این زمان و انقلاب به وجود آمدند.

زمانی که بازی شروع می شود “half-breeds” ها به دنبال راهی برای نجات پیدا کردن هستند،اما “knights” ها چیزهای بسیاری را از دست داده اند.

“The round table” و “knights” در مرکز خانه ی پادشاه قرار دارند و هدف آنها محافظت از قلمرو تحت فرمان پادشاه می باشد.

Sir Galahad شخصیت اصلی بازی می باشد و یکی از مشهور ترین افراد knights ها نیز می باشد.اما جنگ و مبارزات زندگی او را از او گرفته است و او در حال پرسش از خود می باشد تا متوجه بشود نقش او در دنیا چه می باشد.

 

 

لندن در بازی به عنوان منبعی از تضاد و درگیری ها حساب می شود.

قیامی تکان دهنده از سوی انسان ها شروع شده است که از نابرابری های موجود در جامعه پر شده است.

“knights” از ثروتمندان دفاع می کنند،اما فقیران در حال تلاش برای زنده ماندن هستند.

قیام کنندگان از جنگ در برابر half-breeds ها آگاه می باشند،اما به خود اجازه نمی دهند که توسط دولت مظلوم واقع شوند.

دمویی که در E3 2013 مشاهده کردیم در منطقه ی “Whitechapel”،که منطقه ای متروکه و از کار افتاده می باشد اتفاق افتاده است.